Mintea odihnita vrea sa zburde

Don't go towards the darkness.

Unul din motivele pentru care imi place sa am o viata plina este faptul ca nu e sanatos sa am timp de prea multa gandire. Cand esti ocupat, nu te mai gandesti decat la ceea ce trebuie sa faci: sa mergi la facultate/munca/baut, etc…

Problema e ca, de o bucata de vreme, nu am nici o activitate care trebuie musai, zic MUSAI, dusa la capat. Si acu’ incepe mintea odihnita sa topaie ca puiul de gazela prin miristi periculoase. Am prostul obicei de a ma scufunda in vremuri apuse si nimanui nu ii face bine sa traiasca in trecut. Se stie, nu scula mortii daca nu ai de gand sa li te alaturi.

Am inceput cu muzica veche, am continuat cu poze vechi, amintiri si locuri prin care imi faceam candva planuri, si tot asa.

Mintea odihnita dauneaza grav simtului realitatii.

No comments yet

Lasă un răspuns

