Instinctul de conservare e al naibii de ascutit!

Se pare ca atunci cand urmeaza sa faci ceva ce sigur e neplacut, corpul si mintea se unesc si te avertizeaza ca esti pe cale sa suferi. Se declanseaza un sistem de autoaparare care impiedica, prin metode nebanuite, derularea acelui eveniment deranjant…Sunt puse in functiune forte nebanuie si abilitati pe care nu stiai ca le ai! Cum ar fi sa dormi in plina zi, cand nu faceai niciodata asta, decat daca iti era groaznic de rau.

M-am asezat ieri comod  si constiincios sa invat pentru admiterea la master. Si am adormit dupa doar cateva pagini de lectura. Nu eram nici obosita, nu imi era rau, nu luasem nici o pastila cu efect de moleseala. Dar, spre surprinderea si amuzamentul meu, am constatat ca instinctul de conservare lucreaza pe cai nebanuite…

Ultima data cand am dormit in timpul zilei, organismul se lupta sa ma refaca dupa un sfarsit de saptamana destul de tumultuos. Acuma ce sa fie oare?:))

2 comments so far

  1. Adelina on

    Mai exista si un alt instinct (cred), acela de a te sustrage ca un „elev chiulitor” de la actiunile pe care ti le/ai propus, ca sa fii mai apoi presat, constrans intr-un soi de alergatura dupa senzatii tari si „sporturi extreme”.
    Eu cel putin fac chestia asta ca sa vad cum ma descurc in situatii/limita.:))..Suna putin ticalos..dar se intampla.
    Doar ne plac surprizele nu?..

  2. museneeded on

    :d cam da..


Lasă un răspuns

