In coma!

Maine se implineste o saptamana de cand:

  • nu am putut sa ascult nimic din ce s-a mai lansat nou in muzica si asta e ca si cum l-ai priva pe Becali de icoane;
  • am citit doar titlurile din presa, sau nu am citit-o deloc;
  • dau restart conexiunii la Internet din cinci in cinci minute, asta daca nu imi pica direct netul, fara sa mai depun eu eforturi;
  • stau cam tot cinci minute sa imi ataseze CV-ul in mail-urile pe care le trimit in vederea angajarii, in cazul fericit in care chiar mi se deschide mail-ul.

Si toate astea, din cauza lui „Dric Net” (Internetul mobil de la RDS), care imi asigura, in cel mai bun caz, conexiuni  cu instante divine. Daca as fi mai putin laica, m-as bucura.

No comments yet

Lasă un răspuns

