Retrospectiva zilei

Pe zgomotul chicotelilor de ras ale Dianei, colega-mi de camera mica si a naibii, am tot incercat sa ma decid daca ziua de azi e una de sarbatoare sau  de comemorare.

Din ora in ora incerc sa reconstitui ce faceam pe vremea asta, in ziua asta, anul trecut.

La 7 eram in statia de tramvai, la 7 jumate in aia de metrou, la 8 jumate in aia de autobuz iar la 9 si cam jumatate, in aia de avion. La 11 decolam.

Pe la 13 si ceva – ora Romaniei –  aterizam pe aeroportul Charleroi. Cam cu o ora mai tarziu, coboram in gara din Liege, in constructie inca, la vremea aia.

De aici incolo, nu mai stiu sa insir orele pentru vreo patru luni si jumatate. Azi vreau neaparat sa traiesc un pic in trecut, pentru ca prezentul e in ceata si viitorul dupa nori.

Am decis: sa fie sarbatoare!

😡

Si daca tot e sarbatoarea mea, cam asta i-ar fi imnul:

1 comment so far

  1. al3xus on

    si ai uitat sa spui ca pe undeva printre astea te dispera un idiot cu telefoane din 2 in 2 minute :)). acum si eu imi dau seama cat de cretin putea fi acel om pe care daca l-as mai vedea azi in oglinda l-as lua la bataie. bafta si bine ai venit in blogosfera.


Lasă un răspuns

