„Carpe cantionem”

Solutia mea anti-criza, fie ea economica, de personalitate, sau „middle-age”: o melodie optimista, cu un  ritm saltaret,  cu versuri de artist care se drogheaza inainte de a se pune pe treaba. Asta pentru ca, in ce ma priveste,  atunci cand fac planuri, totul imi iese rau. Asa ca, propun doua solutii de moment pentru cei care urasc sa isi planifice zilele si sa numere solutiile pentru problemele pe care le au. Prima e noua melodie a lui Bruno Mars, care nu e chiar saltareata, dar mi-a indus o stare buna.

A doua e noua melodie a lui Gaga. Nu-i asa ca ma contrazic? Nu am zis nimic de muzica, am ce am cu felul in care se promoveaza. Asa ca, „Nothing on but the radio” imi place pentru ca e  in concordanta cu ideea de „dance it out”, ca solutie anti-criza (vezi „Grey’s anatomy”).

No comments yet

Lasă un răspuns

