Din Adam Lambert citire

„Sunt marginalizat si totul se reduce la gay, gay, gay, desi stiu ca reprezint mai mult decat alegerea persoanei cu care ma culc.”

Sa explic: Adam Lambert a postat, acum cateva minute pe contul lui de Facebook, videoclipul de mai jos . 1.135 de evaluari pozitive  si 163 de comentarii in 8 minute. Omul stie ce face.

Eu nu stiu cum sa interpretez ceea ce urmeaza. Am nevoie de un psiholog. Curaj sa fie, asa cum spune el? Disperare? Nevoia de a fi un exemplu? Promovare?  Am dat click, sperand ca e o noua piesa si am dat peste un discurs de incurajare a homosexualilor. Zice el ca e nasol sa fii gay, adica diferit. Desi mi se pare ca nu mai e cazul. Las cunoscatorii de engleza sa asculte invataturile unui artist homosexual, ca tot mi-s mie simpatici.

No comments yet

Lasă un răspuns

