Contez pe 2012 să schimbe lumea pentru mine

Uneori, oameni de la care ai pretenția că te-ar cunoaște, îți înșeală așteptările și te lovesc cu tot soiul de provocări. Cam cum a făcut și Diana cu mine, când mi-a transmis o leapșă dificilă rău: să zic eu cum aș schimba lumea.

Dacă se gândea puțin, își dădea seama că ideea asta, de a schimba lumea, presupune să faci planuri, să organizezi, să gândești pe viitor și să proiectezi. Sau, pe scurt, să visezi cai verzi pe pereți. Și nu prea mă pricep la asta.

Nu vreau să schimb lumea, pentru că se schimbă oricum, fără intervenția mea. Mi-e și frică să mă gândesc ce ar însemna să schimbi ceva care se comportă ca o adolescentă la prima menstruație. Și îndrăgostită, pe deasupra. Sunt atâtea de schimbat în lume, că aș muri până să îmi dau seama cu ce să încep.

Sunt o ignorantă, în esență. Nu cred în oameni, nu știu ce i-ar putea mobiliza, cum nu știu ce m-ar putea mobiliza pe mine să schimb ceva în lume.

Aștept 2012 să facă el treaba pentru mine. Natura e o forța mare, eu nu. Dar sunt curioasă ce gândește altă Diana despre schimbatul lumii, că tot e ea ceva mai jucăușă decât mine. Acestea „ziind fise”, leapșa merge mai departe.

Ca să îmi completez ideea, concluzionez cu o piesă care îmi rezumă și justifică atitudinea:

1 comment so far

  1. Dy on

    Mare noroc ca nu-i lumea pe mana ta. Atata pesimism, dom’le


Lasă un răspuns

