Să nu vă prind cu felicitări azi!

La fiecare 1 iunie mă enervez. Pentru că e ziua în care mi se confirmă faptul că ne place tare să fim ipocriți. Și nu ratăm nici o ocazie.

NU E ZIUA NOASTRĂ! O dată în viață ar fi drăguț să ne dăm mai puțin importanți și să îi lăsăm pe adevărații copii să fie importanți. Știu că noi, adulții, facem universul lor să se învârtă, dar să nu lăsăm ideea asta să le fure bucuria de a fi ei, copiii, în centrul atenției astăzi.

Știu că fiecare din noi mai are o zvâcnire de copilărie în el. E drept că suntem toți imaturi în felul nostru, dar traducerea acestui lucru nu e „mai sunt și eu copil” sau „pentru copilul din mine”. Traducerea e că e cazul să ne maturizăm, să ne asumăm faptul că nu mai suntem copii și că, oricât am vrea să negăm, am crescut. Dacă nici pentru  copii nu trecem peste egocentrismul ăsta al nostru, nu știu pentru cine om mai face-o…

Așa că nu îmi faceți urări de ziua copilului, că nu vă răspund cu aceeași monedă. Numai mama are voie să îmi zică azi „La mulți ani!”.

Și piesa care se potrivește cu trendul zilei e asta:

 

2 comments so far

  1. sebastian on

    data tu iti permiti sa iti spui „la multi pentru linistea ta psihica” (de care duci nitel lipsa, aparent) nu ranesti cu nimic copiii si nu te pui in nici un fel inaintea bucuriei lor

    • museneeded on

      🙂 Ok, dar faptul ca vrem sa ne credem copii cand nu mai suntem, cum il traduci? Oi fi eu „nelinistita psihic”, dar nu mi se pare normal sa ne mintim. Eu aleg sa nu o fac. Restul faca ce-or vrea. Mi-e de ajuns „la muti ani”-ul de ziua mea.


Lasă un răspuns

